\r\n
Nascuda a Berlín de mare pianista japonesa i pare arquitecte rus - suec.
\r\n
\r\n
A l’edat de cinc anys la seva família es trasllada a Tòquio, i és la seva mare qui s’encarrega d’ensenyar-li els primers estudis pianístics.
\r\n
\r\n
A l'edat de deu anys, és Leonid Kreutzer, un alemany nascut a Rússia i pianista amic del seu pare, qui s’encarrega de fer-li classes de piano.
\r\n
\r\n
Als disset anys, Fuzjko va fer el seu concert de debut i guanya diversos premis en les principals competicions nacionals, com la NHK Mainichi Music Contest i el Bunka Radio Broadcasting C o. Music Prize. Després va començar la seva carrera professional, gràcies a la seva col•laboració amb l'Orquestra Filharmònica del Japó i d'altres orquestres japoneses. En un viatge al Japó, Samson François la va escoltar i va elogiar la seva musicalitat i la interpretació de Chopin i Liszt.
\r\n
\r\n
A l'edat dels vint-i-vuit, Fuzjko va anar a l'Institut de Música de Berlín per seguir els seus estudis musicals. Allí demostrà la seva vàlua, obtenint diversos recitals per Europa. Després de graduar-se, Fuzjko es va traslladar a Viena on reb elogis d’eminents músics, com el compositor i director d'orquestra Bruno Maderna, qui li ofereix un contracte de solista amb el suport de Leonard Bernstein.
\r\n
\r\n
Tanmateix, és també durant aquest temps que Fuzjko va patir una febre molt alta que li va causar la pèrdua de la seva oïda, tot just abans de posar el segell definitiu de la seva capacitat com a una de les principals artistes i intèrprets. En mig de la seva desesperació, es va traslladar a Estocolm per a rebre atenció mèdica. Durant la seva estada a Estocolm va fer classes de piano, i concerts per a la Ràdio Sueca.
\r\n
\r\n
El 1996 torna al Japó, on imparteix classes i dóna petits recitals. La televisió nacional japonesa s’interessa per la seva carrera pianística i la seva turbulenta vida, i emet un documental el 1999 que va atreure molt l’atenció de la societat.
\r\n
\r\n
El 1999, Fuzjko enregistra el CD “La Campanella”, del qual se’n van vendre més de dos milions d'exemplars, un fenomen inusual en l'escena de la música clàssica. Fins al dia d'avui, ha enregistrat quinze CDs, amb un nombre molt significatiu de còpies venudes. Quatre dels seus CDs han rebut el Classical Album de l'any, en el Japan Gold Disc Awards, una gesta mai abans assolida. Des del seu primer CD, Fuzjko ha realitzat nombrosos recitals de piano i ha col•laborat amb el Quartet Artis de Viena, l'Orquestra Filharmònica de Moscou (Yuri Simonov), l'Orquestra Filharmònica Nacional d'Hongria (Zoltan Kocsis), l'Orquestra Simfònica de la Ràdio d'Hongria ( Tamás Vásáry), la Super World Orchestra (Stefan Sanderling i Alastair Willis), l'Orquestra Simfònica de Dvorak (Preses Rehak), The Budapest Concert Orchestra, la English Chamber Orchestra (Ralf Gothoni), l'Orquestra Nacional de Bèlgica (Mikko Franck), la Swedish Chamber Orchestra (Thomas Dausgaard), l'Orquestra Filharmònica de Niça (Marc Guidarini), l'Orquestra de Cadaqués (Tamás Vásáry), l'Orquestra Filharmònica d'Eslovènia (George Pehlivanian), i l'Orquestra Tonkünstler Niederösterreich (Tadeusz Strugala), tots els quals han estat un èxit extraordinari.
\r\n
\r\n
El 2005, Fuzjko va realitzar un concert benèfic en el Budokan a Tòquio, al davant d'una audiència de tretze mil persones, que és la capacitat màxima, recaptant més de deu milions de iens que van ser donats a UNICEF.
\r\n
\r\n
La seva fama l’ha dut a realitzar concerts en gires internacionals els anys 2002 i 2004, destacant, entre d’altres, el Carnegie Hall (amb Artis Quartet - Viena), i ciutats com París, Londres, Milà, Berlín, Viena, Praga, Estocolm, Budapest, Hamburg, Nova York, San Francisco i Los Angeles. Des de 2005, ha estat convidada per l'Orquestra Filharmònica de Moscou (Yuri Simonov), per dur a terme regularment concerts a Moscou; i també ha estat invitada per diverses altres orquestres de tot el món. Encara que el calendari de Fuzjko la deixa amb molt poc temps lliure, ella mai no s'oblida de la seva obligació humanitària per als altres. Aquests exemples del seu caràcter compassiu es pot veure a les seves accions, com la donació a les víctimes del terrorisme, als refugiats afganesos i per a la UNICEF. A més, la seva passió humanitària queda reflectida en el fet que ella continua donant suport i lluitant pels drets dels animals.
\r\n
\r\n
Gramophone:
\r\n
"Interpretació fantàstica de Liszt, plena d'un so ample i calorós i línies melòdiques bellíssimes. Fuzjko Hemming no tan sols toca el piano; ella utilitza la música per donar amor, endinsant-se dins d'un somni romàntic ple de meravellosa i intencionada música"
\r\n
\r\n
Die Welt:
\r\n
"Fuzjko ha nascut per tocar Chopin i Liszt"
\r\n
\r\n
Kurier in Wien:
\r\n
"Fascinant recital"
\r\n
\r\n
Hamburger Abendblatt:
\r\n
"Un so ple de riquesa cultural"
\r\n
\r\n
The New York Time.
\r\n
"Sense provocar-ho, Fuzjko va rebre una grandiosa ovació"